Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Για την παρέλαση της 25ης Μαρτίου.

Για ακόμα μία φορά τα μέλη μας συμμετείχαν στην παρέλαση της  25ης Μαρτίου, με παραδοσιακές φορεσιές.
Αν και φέτος η συμμετοχή δεν ήταν τόσο ενθουσιώδης όσο τις προηγούμενες χρονιές.
Είναι και αυτό μια απόδειξη της ψυχολογίας που έχει αρχίσει σιγά σιγά και στοχευμένα να διαμορφώνεται απαξίωσης και ισοπέδωσης των πάντων. Ή μήπως δεν είναι αυτό; Αλλά πηγάζει από την νοοτροπία του Νεοέλληνα που ενδιαφέρεται μόνο για αυτά που αφορούν την πάρτη του. Έχω ακούσει πολλούς να μου λένε " Έχω συμμετάσχει πολλές φορές, ας πάει και κάνας άλλος ".
Ωραία λοιπόν να καθίσουμε και να δούμε πόσα πράγματα κάνουμε πολλές φορές για να μην τα ξανακάνουμε. Π.χ." Έχω κάνει πολλές διακοπές ή έχω φύγει πολλά τριήμερα, ας φύγει και κάνας άλλος ". Ξέρω είναι λίγο αιρετικό αυτό που γράφω αλλά δυστυχώς είναι η αλήθεια. Εκτός και αν για να συμμετέχει κάποιος πρέπει να αλλάξουμε την ονομασία " παρέλαση " και να την ονομάσουμε "παρουσίαση τμημάτων ή φορέων του κοινωνικού ιστού της πόλης" ή για κάποιους πιο φανατικούς να τη λέμε " πορεία τιμής στους Έλληνες αγωνιστές ".


Γ.Λ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: